Увага: конкурс!

Мешканцям міста

Виконавчий комітет Первомайської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу інформаційних технологій та комп’ютерно-технічного забезпечення апарату виконавчого комітету міської ради на період проходження військової служби за контрактом основного працівника.

Вимоги до конкурсантів:

  • громадянство України;
  • володіння державною мовою;
  • повна вища освіта в галузі комп’ютерних наук за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи за фахом не менше 1 року.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі подають заяву про участь у конкурсі, дві фотокартки розміром 4х6 см, заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками, копію документів про освіту, підвищення  кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, копію документа, який посвідчує особу, копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних), довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Також згідно із Законом України «Про запобігання корупції» особа, яка претендує на участь у конкурсі подає декларацію шляхом заповнення відповідних форм на офіційному веб-сайті національного агентства з питань запобігання корупції  з використанням програмних засобів Єдиного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення в місцевій газеті «Вісник Первомайська». Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, надається відділом кадрової та мобілізаційно-оборонної роботи апарату виконавчого комітету міської ради за адресою: вул. Грушевського, 3,  кімната 306. Телефон для довідок: 4-21-25.