Інформація для отримувачів субсидії!

Мешканцям міста
Інформація для отримувачів субсидії!

Шановні отримувачі субсидії!

З 01.05.2020 року на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 р. № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» розпочалося призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг на наступний сезон 2020-2021 р.р.

Всім отримувачам субсидії необхідно звернутися до Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради та замовити довідку про склад сім»ї за адресою вул. Грушевського, 3 каб. № 102 (вхід з двору) телефон 4-26-90.

Для отримання Довідки особа, що має право власності або користування житлом, подає до Центру надання адміністративних послуг апарату виконавчого комітету Первомайської міської ради:

1. письмову заяву за формою (заповнюється в ЦНАП);

2. копію документа про право власності або користування житлом;

3. будинкову книгу або копію завіреної в установленому порядку адресної картки особи – Форма А (в разі відсутності будинкової книги);

5. копію свідоцтва про народження дитини (якщо в житловому приміщенні прописані неповнолітні);

6. копію свідоцтва про шлюб (в разі зміни прізвища власником майна після набуття права власності);

7. копії паспортів усіх зареєстрованих за зазначеною адресою осіб;

8. копію довідки про реєстрацію місця проживання фізичної особи (Форма 13) - для осіб, місце проживання яких зареєстроване за свідоцтвом про народження, або паспортом громадянина України у вигляді ID-картки.

Особа при зверненні за отриманням Довідки надає для перевірки оригінали вищезазначених документів.

Відповідальність за достовірність даних, зазначених у заяві та документів доданих до неї, несе особа – власник житлового приміщення/будинку, яка звертається за отриманням Довідки.