Чергова сесія Первомайської міської ради

Чергова сесія Первомайської міської ради

Чергова сесія Первомайської міської ради 30 березня 2017 року розпочалась невеликим мітингом за участю частини підприємців, які здійснюють торгівлю на території ринку ТОВ «Флора.» з проханням підтримати їх у вирішенні питання що до не підвищення плати за торгові місця, мотивуючи це тим, що вони несуть значні збитки внаслідок економічної кризи в країні, як наслідок – значним зниженням купівельного попиту населення. Проблема викликала жваве обговорення серед депутатів міської ради. Після оголошення перерви депутати провели спільне засідання постійної комісії під головуванням голови постійної комісії з питань законності, самоврядування, депутатської діяльності, регламенту, зв’язків ради, засобів масової інформації, регуляторної політики, запобігання і протидії корупції та захисту прав споживачів М.Медведчука для обговорення проекту рішення «Про розірвання договору оренди з ТОВ «Флора.». Міський голова наголосила, що рішення не може бути популістським, а має бути дієвим і прийняте в правовій площині. Для вирішення питання, під час перерви, міський голова вийшла до протестувальників і запросила їх зібратися на переговори для вирішення проблемних питань, що хвилювали підприємців. Але депутати міської ради – представники політичних сил ВО «Свобода», частина депутатів БПП «Солідарність», ВО «Батьківщина», лідери  громадської організації «Орлик Миколаївщини», скористувавшись ситуацією підбурили підприємців, і змусили перекрити рух громадського транспорту на пішохідному переході на вулиці Михайла Грушевського, що створило незручності для учасників дорожнього руху. Більшість депутатів, які брали участь у мітингу на чергову сесію так і не повернулись. Під час акції протесту, депутати групи «Розвиток», продовжили роботу сесії, тому що на порядку денному були питання, прийняття рішень по яким сприятиме в цілому розвитку малого та середнього підприємництва в місті.  Зокрема, за ініціативи депутата Первомайської міської ради Сотського І.В. (члена депутатської групи «Розвиток») були прийняті важливі рішення для всіх підприємців міста:

1. Затвердження максимальної ставки за оренду землі на рівні 3% - попередня становила від 3 до 12%.

2. Зниження ставки єдиного податку для І та ІІ групи суб’єктів господарювання - фізичних осіб. Депутати прийняли рішення, яким затвердили коефіцієнт 0,5 до існуючих ставок, що в грошовому еквіваленті складає – для І групи – 80 грн. (раніше – 160 грн.), для другої групи – 320 грн. (раніше – 640 грн.).

Також під час сесії присутнім була продемонстрована презентація проекту «Сонячна електростанція «Первомайська» ТОВ «Сан-Пауер». Даний проект передбачає будівництво на території міста Первомайська електростанцію альтернативних джерел електроенергії від сонячних батарей потужністю 6000 кВт, що надасть можливість поповнити місцевий бюджет додатковими надходженнями від оплати за оренду земельної ділянки, податку на прибуток, створення нових робочих місць. Депутати Первомайської міської ради прийняли рішення про відведення земельної ділянки для будівництва сонячної електростанції і тим самим сприяли залученню інвестицій.

Після акції протесту підприємці повернулися до сесійної зали, де міський голова Л.Дромашко знову запропонувала їм зібратися на перемовини. Зустріч для вирішення озвучених проблемних питань запланували на понеділок 3 квітня 2017 року о 16.00 в приміщенні виконкому. Після цього підприємці залишили сесійну залу, а депутати продовжили розгляд рішень порядку денного.

Загалом під час 35 сесії  міської ради  сьомого скликання  було прийнято 37 рішень щодо життєдіяльності міста, зокрема і рішення «Про звернення депутатів Первомайської міської ради до ТОВ «Флора.». В тексті звернення депутати міської ради вимагають від ТОВ «ФЛОРА.» упорядкування тарифів за користування торгівельними місцями  на міському ринку і виконання попередніх домовленостей щодо не підвищення для підприємців плати за торгівельні місця. В іншому випадку, міською радою буде ініційоване питання щодо дострокового припинення договору оренди земельної ділянки.