Нарада з аналізу функціонування системи управління якістю

Нарада з аналізу функціонування системи управління якістю

06 червня 2018 року під головуванням міського голови Л.Дромашко за участю секретаря міської ради С.Бондарчука, заступника міського голови з охорони здоров’я та гуманітарних питань Н.Товстої, керуючої справами виконавчого комітету міської ради Л.Постернак, начальників управлінь та відділів структурних підрозділів виконавчих органів Первомайської міської ради відбулась нарада з аналізу функціонування системи управління якістю у виконавчих органах Первомайської міської ради. На початку наради до присутніх зі вступним словом звернулась міський голова. Людмила Григорівна повідомила, що на підставі результатів проведеного аудиту та оцінки системи управління міська рада отримала Сертифікати міжнародного та українського зразків в сфері діяльності «Адміністративні та не адміністративні послуги у сфері управління» за впровадження та використання системи управління у відповідності до вимог стандарту ISO 9001:2015 ДСТУ ISO 9001:2015 від органів сертифікації системи управління «DEKRA» і ТОВ «Глобал Сертифік» та подякувала всім за гарну роботу.

Керуюча справами виконавчого комітету міської ради Л.Постернак проінформувала присутніх про підсумки аналізу виконання цілей впровадження Політики якості у виконавчих органах міської ради за 2017 рік.

Про надання якісних та доступних адміністративних послуг, як запорука зміцнення репутації міської ради доповів начальник Центру надання адміністративних послуг О.Тяпушкін.

Присутні заслухали інформацію головного спеціаліста відділу інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю та ЗМІ апарату виконавчого комітету міської ради Т.Івасівої про підсумки проведеного дослідження оцінки якості надання послуг у виконавчих органах міської ради за 2017 рік.

Завідувач сектору контролю апарату виконавчого комітету міської ради О.Махоніна ознайомила учасників наради про підсумки проведення внутрішнього аудиту у Первомайській міській раді у 2018 році.

В ході роботи міський голова наголосила, зокрема на необхідності проведення в структурних підрозділах міської ради та її виконавчих органах аналізу окремих сторін процесу надання послуг, які ще потребують доопрацювання.

Наприкінці наради присутні обговорили рекомендації в плані удосконалення якості надання послуг замовникам органами виконавчої влади з метою поліпшення управління системи якості.