27 жовтня 2023 року під головуванням міського голови Олега Демченка відбулась нарада з керівниками підприємств житлово-комунального господарства міської ради

27 жовтня 2023 року під головуванням міського голови Олега Демченка відбулась нарада з керівниками підприємств житлово-комунального господарства міської ради. На порядку денному наради стояли питання щодо проведення робіт з благоустрою та прибирання територій, готовності захисних споруд, підвалів, ПРУ для укриття населення,  забезпечення водопостачанням мешканців, оперативне вивезення  опалого листя з усіє території громади та готовність житлового фонду  до опалювального періоду 2023-2024 рр.

Як зазначили керівники підприємств житлово-комунального господарства, підготовка підвальних приміщень, захисних споруд, захисних споруд спрощеного типу, ПРУ для укриття населення відбувається згідно запланованих графіків. В приміщеннях, які можна використовувати як укриття, проводяться ремонтні роботи, створені запаси питної і технічної води, здійснено білування, перевіряються вентиляційні отвори. Проводиться робота по облаштуванню санвузлів, електропроводки, вирівнюються стіни, підлога стеля, проводять роботи по штукатурці. Станом на сьогодні ремонтні роботи у більшості підвальних приміщеннях вже завершено. В решті ПРУ продовжено ремонтно-відновлювальні роботи за графіком. 

В черговий раз міський голова нагадав балансоутримувачам та відповідальним особам, щодо безперешкодного доступу до захисних споруд для населення. Адже мешканці мають мати вільний доступ і можливість укритися при сигналі «повітряної тривоги». Війна не закінчилася , тому потрібно створити безпечні умови для перебування людей в укриттях. 

 Вкотре, вирішували питання з налагодженням сталого водопостачання в села, що увійшли до об’єднаної територіальної громади, які повинні мати таку ж можливість, як і містяни, користуватися послугою з постачання якісної питної води. За словами фірми, що надає послуги з водопостачання по старостинським округам, систематично проводиться робота з мешканцями, щодо вчасної сплати за послугу. Адже вчасна сплата надає можливості покращувати та розвивати якість надання послуги та модернізувати мережу водопостачання.

Щодо готовності КП «Первомайськводоканал» до осінньо-зимового періоду, то за повідомленням працівників, усі необхідні роботи здійснюються відповідно графіків. Наразі проводяться остаточні роботи по перевірці дизель-генераторів, встановлених на об’єктах підприємства.

Торкаючись питань благоустрою підпорядкованих територій, то підприємства житлово-комунального господарства, профільні управління міської ради продовжують брати активну участь у прибиранні територій громади. Зокрема, КП «Комусервіс» проводить прибирання міських кладовищ, щоденно здійснює вивіз сміття та побутових відходів, проводить очищення вулиць від чагарників, опалого листя і сухостою. Єдине прохання до мешканців громади, що виявили бажання взяти участь в місячнику благоустрою, організувати збір у сміттєві мішки чи пакети відходи після загального прибирання. Це дозволить комунальним службам оперативно очистити територію і вивезти сміття.

Також розглянули питання упорядкування сміттєвих майданчиків на території громади. Безвідповідальні мешканці перетворюють їх на стихійні сміттєзвалища, де викидають не лише малогабаритне сміття, а привозять будівельні відходи, зламані меблі та багато іншого габариту. Міський голова Олег Демченко зауважив, що працівникам Муніціпальної варти потрібно посилити свою роботу по моніторингу таких місць, а також притягнути до покарання порушників правил благоустрою.

Не оминули увагою і питання утримання комунальних доріг,  заготівлі посипкового матеріалу на зимовий період. Дороги – це артерії, що сполучають мікрорайони, старостинські округи, а тому потрібно завчасно бути готовими до зимових опадів та ожеледиці.

Наостанок, очільник громади подякував усім присутнім за плідну співпрацю і порозуміння, а також за своєчасність, оперативність та відповідальність при виконанні своєї роботи. Саме це дає змогу створювати безпечні та комфортні умови для проживання в  Первомайській громаді.