Нарада з керівниками підприємств житлово-комунального господарства

28 січня 2022 року під головуванням першого заступника міського голови Дмитра Малишевського відбулась нарада з керівниками підприємств житлово-комунального господарства.

Керівники відзвітували щодо виконань доручень, які отримали на минулій нараді. Так, начальник управління житлово-комунального господарства міської ради Олександр Лисий зазначив, прибирання вулиць міста відбувається у штатному режимі. Зараз із таянням снігу з`являються «підсніжники» сміття, які потребують уваги з боку двірників. Тому розслаблятися немає часу.

На запитання щодо придбання необхідної техніки для кронування дерев Олександр Григорович відповів, що було вивчено пропозицію та підприємство постачальника техніки. Наразі формується доповідь міському голові з конкретними прикладами та кошторисом.

Неоминули увагою «Первомайськводоканал». Питання встановлення лічильників на водозаборах. За словами директора підприємства Онуфрієнко Миколи, на водозаборах змонтовано спеціальні камери для лічильників. Наразі чекають збільшення температури повітря та згоди підрядної організації з Миколаєва для встановлення приладів обліку.

Не менш важливим виявилось питання зимового утримання доріг. Як повідомили комунальники, посипкового матеріалу та солі має вистачити на весь зимовий період. Проблем із цим в громаді не буде.

Начальник управління житлово-комунального господарства міської ради наголосив на тому, що 31 січня має відбутись тендер по прибиранню та інвентаризації зелених зон, а також літньому утриманню доріг. Всі комунальні підприємства мають можливість брати в ньому участь.

Крім цього, керівникам комунальних підприємств порадили вже готуватись до початку сезону. Для цього потрібно оновити матеріально-технічну базу, звернути увагу на модернізацію прибиральної техніки, закупити для своїх працівників спецодяг. Це дасть можливість вивести прибирання Первомайська на більш презентабельніший та якісніший рівень.

Адже навесні на місто чекає велике прибирання, що стосуватиметься усіх його мешканців.