Звернення громадян до ПОДПІ
Фахівцями Первомайської ОДПІ розглянуто 28 звернень громадян
За 11 місяців розглянуто 28 письмових звернень громадян та 8 під час особистих прийомів посадовими особами Первомайської ОДПІ.
Найчастіше громадяни у зверненнях порушували питання:
- інформування про ухилення від сплати податків — 39 %
- щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 18 %
- податку на доходи фізичних осіб — 14 %.
- щодо контрольно-перевірочної роботи — 10%
- плата за землю 10 %
Інші звернення стосувалися питань щодо роз’яснення норм діючого податкового законодавства та законодавства по єдиному соціальному внеску.
Особистий прийом громадян, посадовими особами Первомайської ОДПІ, здійснюється згідно з затвердженими графіками за попереднім записом. Під час особистих прийомів громадянам надаються вичерпні роз’яснення та приймаються відповідні рішення щодо вирішення порушених громадянами питань у межах чинного законодавства.
Головний державний інспектор
з питань інформаційно-комунікаційного
супроводження Первомайської ОДПІ