Звернення громадян до ПОДПІ

Фахівцями Первомайської ОДПІ розглянуто 28 звернень громадян

За 11 місяців розглянуто 28 письмових звернень гро­мадян та 8 під час особистих прийомів посадовими особами Первомайської ОДПІ.

Найчастіше громадяни у зверненнях порушували пи­тання:

  • ін­формування про ухилення від сплати податків — 39 %
  • щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 18 %
  • податку на доходи фізичних осіб — 14 %.
  • щодо контрольно-перевірочної роботи — 10%
  • плата за землю 10 %

Інші звернен­ня стосувалися питань щодо роз’яснення норм діючого податкового законодавства та законодавства по єдино­му соціальному внеску.

Особистий прийом громадян, посадовими особами Первомайської ОДПІ, здійснюється згідно з затвер­дженими графіками за попереднім записом. Під час осо­бистих прийомів громадянам надаються вичерпні роз’яснення та приймаються відповідні рішення щодо вирішення порушених громадянами питань у межах чинного законодавства.

Головний державний інспектор
з питань інформаційно-комунікаційного
супроводження Первомайської ОДПІ