Понад десяток електронних сервісів від ДФС працюють для платників

На сьогоднішній день ДФС України запроваджено 14 сервісів якими можуть користуватися платники. Електронна адреса веб-портала ДФС України: www.sfs.gov.ua.

До найбільш поширених сервісів серед платників відносяться:

  • сервіс "Дізнайся більше про свого бізнес-партнера" - допоможе оцінити податкові ризики діяльності з партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків ("податкова яма") чи учасником схем оптимізації бюджетних платежів тощо;
  • електронні сервіси "Реєстр платників ПДВ", "Анульовані свідоцтва платників ПДВ" - допоможуть дізнатися про те, чи є дійсним свідоцтво ПДВ свого контрагента, дату початку дії свідоцтва, а також інформацію про анулювання реєстрації платника ПДВ з ініціативи органів ДФС, за заявою платника податку чи за рішенням суду;
  • "Перевірка свідоцтва платника єдиного податку" - за допомогою цього сервісу можна впевнитись в тому, що свідоцтво платника єдиного податку є дійсним;
  • інформаційно-довідковий ресурс "ЗІР" - робота якого направлена на забезпечення суспільства своєчасною, достовірною і повною довідковою інформацією;
  • сервіс "Декларування онлайн" - дає змогу запонити декларацію про майновий стан і доходи, яку подають до податкових органів фізичні особи - підприємці та громадяни;
  • інтерактивний сервіс "Пульс" - приймає звернення платників податків з податкових та митних питань за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово. Усі дзвінки, які надходять, опрацьовуються у максимально короткі строки, не більше як протягом трьох діб із часу звернення. Крім того, громадяни можуть розраховувати на зворотній зв’язок - інформацію про перевірку викладених фактів та, при потребі, заходи реагування.

Головний державний інспектор
з питань комунікацій
Чекрижова С.Л.