«Пульс» вирішує спірні питання

Первомайська ОДПІ нагадує платникам податків про роботу антикорупційного сервісу «Пульс».

Сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» створений для оперативного реагування на звернення і скарги громадян та суб’єктів господарювання щодо некоректного ставлення, перевищення повноважень або неякісного обслуговування працівниками служби.

Робота сервісу спрямована на виявлення фактів корупції, забезпечення довіри платників податків та пересічних громадян до фіскальної служби, формування у них впевненості у дієвості механізму подолання корупції.

Результатом роботи є ліквідація будь-яких перешкод, що заважають підприємницькій діяльності суб’єктів господарювання.

Телефонний сервіс «Пульс» функціонує цілодобово: у робочий час інформацію приймають працівники сервісного центру, а у неробочий час – інтерактивний автовідповідач. Звернутися до «Пульсу»  можна за номером – (044) 284-00-07.

Представники бізнесу, в тому числі і суб’єкти зовнішньо – економічної діяльності, мають можливість оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.

Телефонна лінія працює за принципом call-back, тобто працівники сервісного центру не тільки приймають звернення, але й потім інформують заявника про результати перевірки та вжиті заходи.

Головний державний інспектор
з питань комунікацій Чекрижова С.Л.