Як просто отримати послугу через клієнтський сервіс ПАТ «Миколаївгаз»

    Вже більше двох років у ПАТ «Миколаївгаз» працює клієнтський сервіс «Єдине вікно» - служба, завдяки якій споживачі можуть скористатися комерційними послугами та оформити всі документи в одному місці.
     Майже в кожній районній дільниці ПАТ «Миколаївгаз» є менеджер по роботі з клієнтами, який може не тільки надати консультацію з платних послуг, а й прийняти і оформити документи на певні види робіт. Завдяки цьому єдиному каналу взаємодії клієнтам газового господарства не потрібно витрачати час на тривале очікування в чергах та біганину по різних відділах.
     Вони можуть отримати необхідну їм послугу в одному місці в значно коротші строки.
    Клієнт-сервіс працює з такими вилами послуг, як:
-    стандартне нестандартне приєднання;
-    проектні та будівельно-монтажні роботи по внутрішній газифікації та переобладнання;
-    видача технічних умов;
-    відключення від газопостачання та його відновлення;
-    погодження або відновлення проектно-кошторисної та виробничо-технічної документації;
-    врізання в газопровід, пуск газу, технічний нагляд за будівництвом та приймання в експлуатацію об’єктів газопостачання;
-    обслуговування газових систем (за угодами);
-    повірка побутових лічильників газу та газових сигналізаторів тощо.
     Вам треба лише зв’язатися з клієнт-сервісом дільниці газового господарства, яка Вас обслуговує, і менеджер надасть Вам консультацію-роз’яснення, а також допоможе швидко та легко отримати необхідну Вам послугу.
     Контакти для мешканців Первомайського району та  міста Первомайськ: Первомайськ, вул. Вознесенська, 28, тел. (097) 700-51-50.
     Також нагадуємо, що для всіх мешканців області працює телефон Контактного центру (0512) 777-104, за яким споживачі газу можуть отримувати кваліфіковану консультацію з усіх питань, що стосуються газопостачання.