19 липня 2023 року відбулося засідання постійної комісії
З 19 по 24 липня 2023 року напередодні пленарного засідання чергової сесії Первомайської міської ради, яке відбудеться 27 липня 2023 року, активно працюють члени постійних профільних комісій. Таким чином, члени п’ятьох постійних комісій розпочали обговорення питань, внесених до порядку денного.
19 липня 2023 року відбулося засідання комісії з питань охорони здоров’я, освіти, науки, культури, молоді, спорту та туризму, соціального захисту, мови, прав національних меншин, гендерної рівності, материнства та дитинства під головуванням Павла Мамотенка. В роботі комісії взяв участь і міський голова Олег Демченко.
На розгляд присутніх було представлено більше трьох десятків питань, що стосуються життєдіяльності громади та її мешканців.
Серед них:
- Про внесення змін до Комплексної програми соціального захисту «Громада, де зручно всім» на 2022 – 2025 роки;
- Про внесення змін до рішення міської ради від 23.12.2021 року № 2 «Про затвердження Програми економічного і соціального розвитку Первомайської міської територіальної громади на 2022-2024 роки»;
- Про затвердження Порядку здійснення видатків з бюджету Первомайської міської територіальної громади для реалізації заходів на виконання доручень виборців та звернень мешканців громади;
- Про безоплатне прийняття у комунальну власність індивідуально визначене майно з балансу департаменту освіти і науки обласної військової адміністрації зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Миколаївської області на баланс управління освіти Первомайської міської ради.
А також ряд питань, що стосуються землі та майна комунальної власності. Окрім цього, було затверджено план роботи профільної комісії на II півріччя 2023 року.
Учасниками засідання по кожному питанню було заслухано доповідачів та спеціалістів. Проходило активне обговорення та внесення пропозицій. За результатами засідання до деяких проектів рішень були внесені відповідні рекомендації. Усі вони будуть винесені на розгляд і затвердження чергової сесії міської ради.