29 березня 2024 року відбулась робоча нарада з питань діяльності КП «Первомайське управління водопровідно-каналізаційного господарства»

29 березня 2024 року відбулась робоча нарада з питань діяльності КП «Первомайське управління водопровідно-каналізаційного господарства»

29 березня 2024 року відбулась робоча нарада з питань діяльності КП «Первомайське управління водопровідно-каналізаційного господарства»», а також технічної модернізації водопровідних та каналізаційних мереж Первомайської громади під головуванням міського голови Олега Демченка, за участі заступника міського голови Дмитра Малішевського, начальника управління житлово-комунального господарства Олександра Лисого, директора і провідних спеціалістів КП «ПУВКГ».

На початку засідання міський голова в черговий раз зауважив, що процес поступової модернізації технічного устаткування водоканалу – це пріоритет. Адже від цього залежить не лише якісне надання послуг з водопостачання та водовідведення населенню, а й зниження енергозалежності підприємства.

Після технічних питань, перейшли до обговорення структуризації бази даних боржників та проведення звірки показників лічильників від абонентів, задля формування актуальної інформації та відпрацювання її контролерами та абонентської служби підприємства.

Окрім цього, міський голова наголосив на необхідності інформування населення, щодо тарифів та оновлення лицьових рахунків для сплати за послугу водопостачання та водовідведення. Адже через необізнаність більшість із мешканців досі сплачує за надані послуги за старими рахунками, через що виникають досить неприємні ситуації із нарахування неіснуючих боргів людям, що добросовісно виконують свої зобов’язання перед підприємством.

Також Олег Демченко доручив спеціалістам КП «ПУВКГ» за допомогою звірки привести у відповідність цю ситуацію, аби люди мали чітке уявлення щодо стану своїх поточних оплат та показників лічильників.

В ході наради також обговорювались питання налагодження сталої подальшої роботи комунального підприємства, структури формування кадрової політики, роботи абонентської служби підприємства, тощо. В результаті засідання було надано відповідні доручення профільним спеціалістам для відпрацювання та подальшого звітування про пророблену роботу.