Апаратна нарада під головуванням міського голови

В приміщенні міської ради під головуванням міського голови Л.Дромашко відбулася апаратна нарада з керівниками, начальниками окремих управлінь та відділів виконавчих органів міської ради.
На початку засідання Людмила Григорівна підвела підсумки щодо проведення заходів по святкуванню Дня міста, висловила подяку всім, хто долучився до проведення свята та зупинилась на питаннях, які обговорювались в рамках Українського муніципального форуму 18-19 вересня в м. Одесі, організованого Асоціацією міст України для представників органів місцевого самоврядування: бюджетна децентралізація та проект Закону України «Про Державний бюджет на 2015 рік»; підготовка до опалювального сезону 2014-2015 років; реформи місцевого самоврядування та виборчого законодавства (в частині проведення місцевих виборів), зазначивши, що акцентувалась увага на проекті Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», на законодавстві з питань електронного врядування, низці постанов Кабінету Міністрів України  щодо підготовки до зими, питаннях роботи та матеріально-технічного забезпечення ЦНАП, переходу на альтернативні види опалення та ін.
Міський голова Л.Дромашко звернула увагу, що необхідно: здійснити прийняття від КП «Комунсервіс» прапорців, які вивішуються на мостах, та забезпечити їх зберігання; проконтролювати відключення живлення філією ПАТ «Миколаївобленерго» Первомайського району в парку відпочинку ім. Г.Петровського; продовжити роботи по зонуванню парку відпочинку ім. Г.Петровського; надати інформацію щодо фінансування казначейством заходів до зими, які профінансовані фінансовим управлінням; проконтролювати заборгованість по орендній сплаті за землю. Людмила Григорівна також перевірила виконання доручень, наданих на попередніх нарадах.
Секретар міської ради В.Барський повідомив, що в місті було затримано оптового постачальника нелегально виловленої риби та знарядь вилову.
По закінченню наради Людмила Григорівна Дромашко надала доручення відповідальним особам для належного їх відпрацювання.