Інформація про роботу із зверненнями громадян виконавчого комітету міської ради за перше півріччя 2009року

Інформація про роботу із зверненнями громадян виконавчого комітету міської ради за перше півріччя 2009року

Протягом першого півріччя 2009 року до виконкому міської ради надійшло 590 письмових звернень громадян, спостерігається тенденція зменшення потоку звернень у порівнянні з відповідним періодом минулого року (775 звернень). 26,9% від загальної кількості звернень стосувались житлово-комунального господарства.

Проблемними питаннями, з якими звертаються мешканці міста залишаються питання ремонту доріг та житлових будинків, благоустрою міста, освітлення вулиць.

Комунальним підприємством «Комунсервіс» проведено роботи по грейдерірованню частини доріг, які зазнали пошкодження внаслідок природних явищ, що виникли останнім часом на території міста. Нажаль, з недостатнім фінансуванням залишаються звернення, які не відпрацьовані в повному обсязі, тому знаходяться на особистому контролі у міського голови.

Особистий та виїзні прийоми громадян міським головою здійснюються відповідно до графіку. За звітний період було здійснено 12 особистих та 6 виїзних прийоми на яких прийнято 92 та 24 особи відповідно.

Основними питаннями з якими звертаються є газифікація будинків, покращення житлових умов, незадовільний рух місцевого автотранспорту, плата за комунальні послуги. На частину звернень громадяни отримують роз’яснення під час прийому, інші відправляються на відпрацювання в управління та відділи міської ради.

Щодо всіх пропозицій, заяв та скарг виконавчим комітетом міської ради вживаються відповідні заходи реагування і допомоги, заявникам надаються вичерпні відповіді. Спеціалістами управлінь та відділів міської ради надаються роз’яснення і консультації по телефонах з різних питань.

Виконавчим комітетом вживаються заходи стосовно підвищення відповідальності посадових осіб за якість і ефективність роботи із зверненнями громадян, недопущення фактів формального та бездушного ставлення до розгляду звернень громадян, здійснюється постійний контроль за виконанням вимог Закону України «Про звернення громадян».

 

Головний спеціаліст відділу Н.Л.Зимня
контролю та організаційної роботи