Міський голова провела щотижневу нараду за участю заступників та начальників окремих управлінь та відділів виконавчих органів міської ради

Міський голова провела щотижневу нараду за участю заступників та начальників окремих управлінь та відділів виконавчих органів міської ради

21 квітня 2020 року міський голова Людмила Дромашко провела щотижневу нараду за участю заступників та начальників окремих управлінь та відділів виконавчих органів міської ради.

Міський голова розпочала нараду з повідомлення, що надійшло Подання головного державного санітарного лікаря Миколаївської області від 18.04.2020 року №1 щодо забезпечення невідкладного тимчасового припинення діяльності ринків роздрібної торгівлі до покращення епідситуації. Також, звернула увагу посадовців управління у справах дітей міської ради на вжиття заходів щодо недопущення випадків перебування в громадських місцях осіб, які не досягли 14 річного віку, без супроводу законних представників під час карантинних обмежень.

Головний лікар КП «Первомайський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Тетяна Оболенська довела до відома присутніх інформацію про стан захворювання на гостру респіраторну хворобу COVID-19, причинену коронавірусом SARS-CoV-2 в Миколаївській області та про зменшення кількості захворювань на грип та ГРВІ в місті Первомайську.

Були озвучені першочергові завдання на найближчий час – це виконання заходів із запобігання розповсюдження на території міста Первомайська коронавірусної інфекції та виконання планових показників по наповненню бюджету міста.

Окрім того, під час наради йшлося про необхідність забезпечення прибирання до поминальних днів території кладовищ та виконання графіку робіт із санітарного очищення міста на період проведення весняного двомісячника; про дистанційне навчання школярів та закінчення навчального року; про заборону проведення випускних вечорів; визначення дат проведення ЗНО, тощо.

За результатами наради були надані доручення відповідальним посадовим особам місцевого самоврядування для відпрацювання в межах своїх повноважень.