Під головуванням міського голови Л.Дромашко відбулася нарада щодо реагування на події, які відбуваються в країні

19 лютого 2014 року під головуванням міського голови Л.Дромашко відбулася нарада щодо реагування на події, які відбуваються в країні. На засіданні були присутні: заступник міського голови, начальник управління соціального захисту населення О.Колесніченко, заступник міського голови по промисловості, зв’язку та розвитку підприємницької діяльності О.Кукуруза, заступник міського голови по охороні здоров’я та гуманітарних питаннях Н.Товста, заступник міського голови по комунальній власності, земельних відносинах та архітектурних питаннях С.Свідерко, керуюча справами виконкому міської ради І.Мезенцева, начальник управління освіти Г.Остапенко, начальник фінансового управління міської ради С.Шугуров, начальник відділу контролю та організаційної роботи Л.Постернак, головний лікар ПЦМБЛ К.Некрасенко, головний лікар міського центру первинно медико-санітарної допомоги Т.Оболенська.

Під час наради присутні заслухали: інформацію міського голови Л.Дромашко щодо подій, які відбуваються в країні та повідомлення про те, що в райдержадміністрації відбувся штаб щодо реагування на події в країні і забезпечення громадського порядку; доповідь начальника управління освіти Г.Остапенко та заступника міського голови, начальника управління соціального захисту населення О.Колесніченко щодо запасів харчування в підпорядкованих закладах; повідомлення головного лікаря ПЦМБЛ К.Некрасенка щодо можливості прийняття в разі надзвичайних подій поранених.

Після прослуханих доповідей учасники засідання вирішили забезпечити: збереження майна в підпорядкованих закладах; встановлення тривожної кнопки в закладах управління освіти; надання екстреної медичної допомоги та забезпечення койколіжками в разі необхідності закладами ПЦМБЛ; обмеження доступу відвідувачів в підпорядковані заклади; альтернативне електрозабезпечення в разі необхідності; запаси харчування на випадок надзвичайних подій; цілодобове чергування в адмінприміщенні виконкому працівників виконавчого комітету.