Адміністративні послуги


Адміністративних послуги Управління у справах дітей


                                До уваги одержувачів адміністративних послуг!

Управлінням соціального захисту населення міської ради надаються наступні адміністративні послуги:

1.Видача довідки про отримання (неотримання ) соціальної допомоги.

 Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

-Заява встановленого зразка (за умови  пред»явлення паспорта або іншого документу, який посвідчує  особу та місце її проживання (реєстрації)).

2.Надання висновку та подання про можливість виконання обов’язків опікуна/піклувальника над недієздатною/обмежено дієздатною особою

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

1.Заява до органу опіки та піклування встановленого зразка.

2. Копія паспорта (1,2 сторінки та реєстрація) та ідентифікаційного коду (за наявності оригіналу).

3. Копія свідоцтва про народження, про одруження (розірвання шлюбу) (за наявності оригіналу).

4. Довідка про склад сім’ї .

5. Копія рішення суду про визнання особи недієздатною/обмежено дієздатною (за наявності оригіналу).

6. Довідки про стан здоров’я особи, що потребує опіки:

- копія довідки МСЕК про встановлення групи інвалідності (якщо встановлена інвалідність) (за наявності оригіналу);

 - витяг з постанови ЛКК (поліклініки) про стан здоров’я підопічної особи та необхідність в постійному сторонньому догляді;

7. Довідка із Пенсійного фонду про нарахування пенсії за останні 6 місяців.

      Перелік документів для майбутнього опікуна/піклувальника:

 1. Копія паспорта (1,2 сторінки та реєстрація) та ідентифікаційного кода (за наявності оригіналу).

2. Копія свідоцтва про народження, одруження (розірвання шлюбу) (за наявності оригіналу).

3. Довідка: витяг з постанови ЛКК (лікувальний заклад) про стан здоров’я опікуна та  можливість виконання обов’язків  опікуна за станом здоров’я.

4. Довідка з лікувального закладу (від дільничного лікаря) про благополучне санітарно-епідемічне оточення за місцем проживання підопічного (опікуна).

5. Довідка (про склад сім’ї та реєстрацію), ОСББ  опікуна.

6.Характеристика на майбутнього опікуна/піклувальника від ОСББ, з місця роботи чи голови квартального кабінету.

7.Характеристика на майбутнього опікуна/піклувальника за місцем роботи (працюючим).

8.Письмова згоди близьких родичів на здійснення опіки-піклування.

9.Копії документів на нерухоме майно підопічної особи (за наявності оригіналів):

-технічного паспорту на житло;

-свідоцтво про право власності;

-договір дарування, купівлі-продажу тощо.

 3.Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів в інтересах підопічної недієздатної/обмежено дієздатної особи

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

1. Заява до органу опіки та піклування про отримання дозволу щодо: відмови від майнових прав підопічного; видання письмових зобов’язань від імені підопічного; укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири; укладення договорів щодо іншого цінного майна; управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа; передання нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, за договором в управління іншій особі;

2.Копія паспорту та довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника;

3. Копія паспорту та довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків підопічного;

4.Копія рішення суду про визнання особи недієздатною та призначення опікуна;

5. Довідка про склад сім'ї опікуна та підопічного;

6. Відомості про вид письмового зобов'язання;

7. Копії документів на нерухоме майно підопічної особи (за наявності оригіналів):

- технічного паспорту на житло;

-свідоцтва про право власності;

- договір дарування, купівлі-продажу тощо.

 Адміністративні  послуги надаються за адресою :

Центр надання адміністративних послуг апарату виконавчого комітету  Первомайської міської ради

55200, м.Первомайськ ,вул. Грушевського,3, І поверх,  каб. №  102  тел. (05161) 7-54-28.

 

Начальник управління                                                Ольга КОЛЕСНІЧЕНКО