Увага: конкурс!
Виконавчий комітет Первомайської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста сектору автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням та виплатою соціальних допомог відділу бухгалтерського обліку та контролю за виплатою соціальних допомог управління соціального захисту населення міської ради на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку або до дня фактичного виходу основного працівника.
Вимоги до конкурсантів:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- вища освіта не нижче ступеня бакалавра;
- знання основних програм роботи на комп’ютері.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі подають заяву про участь у конкурсі, дві фотокартки розміром 4х6 см, заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками, копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, копію документа, який посвідчує особу, копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних), довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
Також згідно із Законом України «Про запобігання корупції» особа, яка претендує на участь у конкурсі подає декларацію шляхом заповнення відповідних форм на офіційному веб-сайті національного агентства з питань запобігання корупції з використанням програмних засобів Єдиного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення в місцевій газеті «Вісник Первомайська». Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, надається відділом кадрової та мобілізаційно-оборонної роботи апарату виконавчого комітету міської ради за адресою: вул. Грушевського, 3, кімната 306. Телефон для довідок: 7 52 25.