ЯК ПОДАТИ ЗАЯВУ ЧЕРЕЗ ОЧІЛЬНИКА ГРОМАДИ
Шановні мешканці громади!
Постановою Кабінету Міністрів України від 16.09.2022 № 1042 внесено зміни до п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 26.02.2022 № 162 “Про особливості виплати та доставки пенсій, грошових допомог на період введення воєнного стану”.
Відтепер, мешканці територіальних громад, мають можливість подавати заяви про виплату пенсії або грошової допомоги до органу Пенсійного фонду України через сільського, селищного, міського голову, старосту, начальника військової адміністрації населеного пункту (населених пунктів).
Форми заяв про виплату пенсії або грошової допомоги, передбачено Порядком виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 1999 р. № 1596, або Порядком виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України організаціями, що здійснюють їх виплату і доставку, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1279 “Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги” (надалі — Порядки).
ЯК ПОДАТИ ЗАЯВУ ЧЕРЕЗ ОЧІЛЬНИКА ГРОМАДИ
На які території поширюється закон:
- райони проведення воєнних (бойових) дій;
- населені пункти, що перебувають у тимчасовій окупації або оточенні (блокуванні);
- деокуповані населені пункти (можливість діє впродовж трьох місяців з моменту деокупації).
- Алгоритм дій:
- Заяву повинен прийняти очільник територіальної громади. Це може бути сільський, селищний, міський голова, староста, начальник військової адміністрації населеного пункту (населених пунктів);
- У заяві, окрім своїх даних, також обов’язково зазначається дата і місце, куди вона подається, а також посада, прізвище та ім'я того, хто її приймає, без додавання копій документів, що посвідчують особу;
- Голова громади має передати документ до органу Пенсійного фонду України.