Подання заяви на призначення пенсії дистанційно

В Пенсійному фонді України модернізовано сервіс звернення громадян за призначенням пенсії через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (далі - вебпортал ПФУ). Сервіс надається для застрахованих осіб, які авторизувалися на вебпорталі за кваліфікованим електронним підписом (далі - КЕП). Користувачу, що зареєструвався на вебпорталі за допомогою КЕП, надається можливість сформувати та подати заяву на призначення пенсії за віком, а саме:
- крок 1 - заповнити атрибути заяви на призначення пенсії (персональні дані, адресні дані, дані документів, що посвідчують особу, контактні дані тощо);
- крок 2 - відповісти на питання анкети-опитування для визначення документів, скановані копії яких необхідно надати;
- крок 3 - прикріпити скановані копії документів.
В результаті користувач отримує екранну форму з повною заявою на призначення пенсії, в якій надається можливість: подальшого редагування заяви, формування друкованого образу заяви та анкети-опитування, підпису заяви КЕП та відправлення її до Пенсійного фонду України.
За результатами опрацювання заяви користувач вебпорталу ПФУ отримує інформацію щодо стану обробки заяви та рішення щодо призначення пенсії.
Важливо! Скановані копії документів повинні відповідати оригіналам документів та бути придатними для сприйняття їх змісту (мати чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів).